Про бренд
НАША ІСТОРІЯ
Познайомтеся з Dermalogica, познайомтеся з найкращим станом вашої шкіри.
Dermalogica - вибір № 1 професійних косметологів та їхніх клієнтів у всьому світі.
Навчання перш за все
Історія Dermalogica почалася в 1986 році, але зміни в індустрії почали відбуватися вже в 1983 році в Лос-Анджелесі (США), коли Джейн Вурванд, професійний косметолог, що здобула освіту у Великобританії, заснувала Міжнародний дерматологічний інститут (IDI - International Dermal Institute). Сьогодні освітні програми Інституту викладаються в 100+ школах по всьому світу і визнані міжнародним "золотим стандартом" післядипломного навчання косметологів. Навчання в Міжнародному дерматологічному інституті дає змогу косметологам розвивати професійні навички, бути в курсі останніх тенденцій і постійно вдосконалювати свою майстерність, що так необхідно для забезпечення конкурентоспроможності і досягнення успіху в індустрії. Програми навчання, які здобули численні нагороди, регулярно доповнюються новими темами, відповідаючи потребам швидко мінливої індустрії (наприклад, «Методи естетичної медицини», «Догляд за шкірою для онкологічних пацієнтів» і т.д). Експерти IDI подорожують по всьому світу і виступають на міжнародних конгресах і конференціях, будучи затребуваними лекторами завдяки своїм знанням і високому рівню професіоналізму. IDI розробляє і створює не тільки продукти Dermalogica, але також процедури, концепції та програми навчання. Саме тому, що історія Dermalogica почалася з навчання, вона є освітньою компанією зі своєю лінією продукції, а не навпаки - лінією продукції, що пропонує навчання.
Створення бренду
Викладаючи в Міжнародному дерматологічному інституті, Джейн зрозуміла, що немає лінії продуктів, яка б відповідала її переконанням про здоров'я шкіри на противагу зовнішній красі. Тому в 1986 році, через 3 роки після утворення IDI була створена Dermalogica. Концепція спочатку була гранично ясною: з продуктів мають бути виключені інгредієнти, які часто спричиняють роздратування шкіри і появу комедонів (такі як ланолін, денатурований спирт, мінеральні масла, штучні барвники і аромати), продукти мають покращувати здоров'я шкіри і призначатися професійними косметологами, що пройшли спеціальне навчання.
Загляньте за лаштунки
Всі продукти Dermalogica виробляються в США (Південна Каліфорнія), представлені в кращих центрах, спа і салонах у понад 100 країнах світу, і сьогодні призначаються частіше, ніж будь-які інші продукти для догляду за шкірою.
Не прагнемо бути миловидними
(або прекрасними, або розкішними). Зовнішня оболонка не так важлива, наша мета - зберегти і підняти здоров'я шкіри на новий рівень! Нехай колір наших упаковок не співпаде з вашою ванною кімнатою, можете бути впевнені: весь свій час ми присвячуємо тому, щоб ви отримали інноваційні та високотехнологічні продукти, яких так потребує ваша шкіра. Ми використовуємо інгредієнти, в ефективності яких абсолютно впевнені. Ця впевненість ґрунтується на відгуках професійних косметологів, які щодня використовують наші продукти в своїх кабінетах.
Наша прихильність до ідеї сталого розвитку
Dermalogica - вибір № 1 професіоналів у всьому світі
КУЛЬТУРА БРЕНДУ
"Наша пристрасть до здоров'я шкіри межує з одержимістю. Ми переконані, що кожній людині має бути доступний відповідний саме їй догляд за шкірою. Цією філософією ми живемо з моменту створення і до сьогодні.”
Джейн Вурванд.
Засновник Dermalogica
ВІДМІННОСТІ DERMALOGICA
-
Навчання
Допомогти клієнтам краще пізнати свою шкіру завдяки позитивному діалогу з експертом.
-
Персоналізація
Індивідуальні програми догляду, процедури, взаємини.
-
Дотики
Створення взаємин за допомогою людського контакту, експертних знань і навичок професійного косметолога.